Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd
من و نقاشی!

من و نقاشی!

مدتی است که به اینجا نیامده ام ،

مدتی است که به این دایره نظری نکرده ام !

دایره ای از جنس من و تو ، من و ما نه آنقدر بزرگ و نه آنقدر کوچک ! 

به حد و اندازه ی یک نقطه است !

چیزی که میبینم و من را به سر خط میراند، 

چند وقتی است که نقاشی میکشم ، خط پتی میکنم، آدم را میکشم !

صندلی های خالی دور میز شام ، موضوعاتی از جنس غبار خط پتی هایم ،

بوی کربن می آید ، زغال ، صدای جلز و ولز زن همسایه که دیروز مادرش را از دست داده است!

همزمان زن دایی صدایم میزند ، در را میکوبد پسر دایی ام ، 

فرهان ، فرهان میگویند !

قلم از دستم میوفتد !

به در نگاه میکنم ، دری کوچک ، سفید و رنگ شده ! 

داد میزنم ، اومدم !!!

هنوز صدای جلز و ولز آن زن می آید ، 

جوجه میخوری؟ - پسر دایی ام ازم میپرسد !

آه اره چرا که نه ، لبخند میزنم و میگویم!

دمپایی های بزرگتر از پایم را میپوشم ، صدای جلز و ولز بیشتر میشود ، به حیاط که میرسیم!

گوشت روی منقل را میبینم ، آن هم دقیقا همان صدا را میدهد !

گویا غم ، گوشت تنمان را میسوزاند ، برخی از افراد هم از غم دیگران خوشحال میشوند !

فک کنم اون ها همونایی هستند که گوشت رو میخورند ، مثل من ! 

البته بحث گوشت خوردن نیست ، اشتباه نکنید ، گیاه خواری هم کار درستی نیست .

بحث غم است و شادی ، بحث فرکانس صداست ، فرکانس صدای ان زن و این جوجه یکیست ، اما بوی این کجا و آن کجا !

کمی جمع میشوم، به گوشه ای مینشینم و نگاه میکنم !

به بو ها فکر میکنم ، یکی برایش سر و دست میشکنند و یکی سر و دست و کمر دیگری را میشکند !

جالب است ، فعل ها همان هستند ، اما فقط جایشان عوض میشود ! و یک نِ بیشتر !

به روزی که خودم نباشم فکر میکنم !

چه کسی  دست و بالش میشکند؟!

آیا با این تفاسیر و این حس بد ! دوست دارم که بمیرم؟

نه ، مادرم را دوست دارم ! 

نمیخواهم که اون زجر بکشد !

خب فکر میکنم کافی باشد ، ذهنم را خالی میکنم !

آه ظرف ها را یادم رفت ، باید آن ها را هم بکشم !

دنیایه خیالی ایست !

اما بد نیست ! 

فک کنم بد نشد !

نقاشیم تعریفی ندارد ، آخر بار اول است که انجامش میدهم !

شاید اینگونه تعریف کردنش جالب تر باشد !

نقاشی ای از زنی که گریه میکند ، منقلی که میسوزد ، میز شامی که خالیست ، و فردی که به بعد از مرگ خیش می اندیشد ! زیادی فلسفی نیست !

اما کافیست !

چون حقیقت است!

۲ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers