Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd
چند روزه میخوام بنویسم!

چند روزه میخوام بنویسم!

چند روز بود نمیتونستم بنویسم ! بعد از حادثه شاه چراغ ، اون پسره زاهدانی ... اینا ... فقط واسه یه مدت به این 44 روز فکر کردم ... واقعا چرا؟ 

به خاطر یه پارچه یه دخترو گرفتید کشتید بعد 44 روز ادما تو ایران کشته شدند ...
الان 44 روزه بیش از هر جنگی پسر کشته شده ! بیش از هر جنگی کودک کشته شده بیش از هر جنگی زن ایرانی کشته شده. .... واقعا که چی بشه؟
که چی؟ که دین نره زیر سوال؟ الان رفت زیر سوال که! الان بدتر از هر چیزی شد که! ولی بگم تویی که دین دین میکنی قران سوره بقره آیه 256، قران سوره یونس آیه 99 میخوای قطار وار سوره ها و آیه ها رو بگم که خوده قرانی که بهش باور داری داره میگه اجبار نکن؟! بیا :

آیه ۹۹ممنوعیت اجبار مردم بر ایمان

«وَلَوْ شَاءَ رَ‌بُّکَ لَآمَنَ مَن فِی الْأَرْ‌ضِ کُلُّهُمْ جَمِیعًا ۚ أَفَأَنتَ تُکْرِ‌هُ النَّاسَ حَتَّىٰ یَکُونُوا مُؤْمِنِینَ﴿۳۸﴾»

 (و اگر پروردگار تو مى‌خواست، قطعاً هر که در زمین است همه آنها یکسر ایمان مى‌آوردند.آیا تو(ای پیامبر) می‌خواهی مردم را مجبور سازی که ایمان بیاورند؟!)

در این آیه خداوند خطاب به آخرین پیامبرش می‌گوید: حتی در زمان قدرت بر اکراه همه انسان بر ایمان آوردن، مجاز نخواهی بود که دیگران را بر ایمان به خدا مجبور کنی.[۱۷] بر اساس مفاد این آیه مقتضای حکمت خداوند را این دانسته‌اند که فرمان‌برداری از حق و دشمنی با آن در اختیار انسان باشد تا پاک از ناپاک جدا شود و وظیفه پیامبر را فقط ابلاغ پیام خدا است و به همین خاطر نباید از کفر انسان‌ها اندوهگین شود.[۱۸] مفسران این آیه را از صریح‌ترین آیاتی دانسته‌اند که بر اختیار و اراده انسان در انتخاب دین یا عقیده تاکید می‌کند.[۱۹] به نظر علامه طباطبایی خداوند در این آیه به پیامبر اعلان کرده که اگر کسی می خواست و می توانست مردم را وادار به ایمان اجباری کند فقط خود او بود ولی نخواسته و برای پیامبرش هم این کار نه سزاوار است و نه او باید برای تحقق این کار تلاش کند، چرا که این کار شدنی نیست؛ زیرا ایمانی که خدواند از بندگانش خواسته و می پذیرد ایمانی از روی اختیار و انتخاب است. [۲۰]


بیا اینم از قران از منبع مسلمان ها دیگه چی میخوای؟ ... بابا وقتی میگه اجباری نیست که ایمان بیاری .. ینی اجباری نیست که قوانین دینی بر پایه قران رو قبول کنی این رو دیگه خوده قران میگه .... چی میخواید شما

بابا مهستی با اون صدای خفنش یه زمانی واسه دینم میخوند .... بعد شما تر زدید ناموسن تر زدید ... معلوم نیست مرگتون چیه ! 

برای توی خواهرم میمیرم !
من که در جهان کمترم !
برای تو که بیشتری میمیرم!
برای ایران میمیرم
برای همه اون هایی که مردن میمیرم!
برای بشریت نابود شده پشت دیوار های شیگانشینا ارن میشوم!
۲ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers