Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd

بعضیاتون اینقدر خوبید تو نوشتن که حیفه تو بیان باشه باید کتاب ساخت ازش ، من کتاب زیاد میخونم حداقل از هر موضوعی یکی خوندم!

اره از هر موضوعی یکی خوندم، میدونم ادعایه بزرگی هست ، ولی خب چه کنم که به خیلی چیز ها علاقه دارم ولی قلم بعضیاتون خیلی خیلی خیلی خوبه ! قشنگ معلومه طرف کتاب خونده ! قشنگ معلومه طرف مطالعه کرده ، قشنگ معلومه دارای هوش کلامیه قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ معلومه این کارست ! بعضیاتون اینقدر خوب مینویسید که خوندن کلمات و پیدا کردن وزن کلمات برام سخت میشه ! چون من یه جورایی با وزن میخونم یعنی عادتمه کتاب مدرسه رو هم با وزن میخونم ! و نمیتونم بدون وزن هیچ کتاب یا متنی رو بخونم و تو وزن پیدا کردن خوبم ! ولی شمااااااااااااااااااااااااا بعضیاتون میترکونید قشنگ ، وزنش برام سخته ولی وقتی پیدا میشه اینقدر خوبه که برای اولین بار وقتی ویس خودم رو از مطالعه متناتون میگیرم ! هوفففففففففف لعنتی اینقدر خوبه که خودم 1000000000 بار گوشش میدم ! چجوری؟ چجوری؟ با کلمات جادو میکنید؟! بعضیاتون متناتون شبیه به نمایش نامست و من اون لحظه دیوونه میشمممممممممممممممم از بس خوبن ! 

نویسنده های جذاب ، جیگر ! لطفا بنویسید ! بیشتر! بیشتر! بیشتر! بیشتتتتتتتتتتتتتتتتررررررررررر! 

هیچ وقت نه شراب خوردم و میخورم چون از الکل بدم میاد و نه سیگار یا هر دودی رو کشیدم ولی معتاد متنا شدم! واقعا عالی مینویسید آفرین به شما!

یعنی مثلا داشتم فکر میکردم که میشه با یه ویرایش ساده ، و به عبارتی ویراستاری متن ها یه کتاب ازشون ساخت یا حتی کتاب رو الکترونیک کرد و حتی میشه صوتیش کرد! خلاصه که اره لذت بردم !

 کامنتای صندلی داغ رو هم جواب مودم ، البته فعلا دارم یه کتاب میخونم ماله جیمز استوارته "Calculus" و این که تموم بشه قسمت اولش ، میام 💗 و این که :

du bist meine libie 

۵ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers