Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd
چطور خوب آواز بخونیم؟

چطور خوب آواز بخونیم؟



درود یکی از راه هایی که میتونید صدای بهتری بسازید و در نهایت میتونید خوب آواز بخونید .

اینه که بمی و زیری نت ها رو تشخیص بدید.

من مدتی هست که دارم این کار رو میکنم و سعی میکنم بمی و زیری نت ها رو برای خودم مشخص کنم.

شاید بگید حالا چرا اینجا میگی، من کلا دوست دارم تجربیات و چیزایی که یاد میگیرم رو به اشتراک بگذارم به نوعی این بخشی از سبک زندگیه منه. این به این معناست که من استاد نیستم❤ پس اگر شما استادید یا بیشتر میدونید این صفحه رو مال خودتون بدونید و بنویسید❤

برای این که بهتر با این قضیه آشنا بشید. 🎙 ویس رو گوش بدید روشش رو اونجا گفتم. یک دقیقست❤

چنل تلگرام من

من اینجا (توی چنل) در مورد همه چیز میزارم🥺 از برنامه نویس و هر چیزی که یاد میگیرم.
۳ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers