Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd

من قالباتو دوست ندارم!

درکش نمیکنی!

میدونی گاهی اوقات خیلی چیزا رو دوست نداریم، بدون این که حتی یه بار ازشون استفاده کنیم!

طرف اومده به من میگه که من از قالبات استفاده نکردم ولی دوستشون ندارم و پیچیدن و قالباتو اگر شبیه فلانی بزنی خوبه 😂🤦‍♂️

خب ممنون! پیچیدگی قالب ها دلیلش به این خاطره که به خاطر بسیاری از محدودیت ها مجبور بودم فکر کنم  و از روش های دیگه ای استفاده کنم

که هم کارایی داشته باشن و هم خوشگل باشن!

من هیچ وقت چیزی که قبلا ساختم رو از نو نمیسازم!

همیشه باید یه چیز جدیدی بیاد ...

این ویژگیه یه سازنده خلاق و پیگیره!

توی قالب دوم ... سعی کردم ویدیو رو توی ساید بار بزارید

توی قالبای بعدی فورمتر رو اضاف کردم

جوری که توی دو سه تا قالب اخر شما راحت میتونستید موزیک رو بدون این که نیاز باشه کدی رو از جایی کپی کنید 

با حالت متفاوت از پستاتون بزارید !
در حالی که این ویژگی رو هیچ کدوم از قالبای بیان بدون جی اس ندارن!

اگر دوستش نداری! یعنی درکش نمیکنی! همین!

یا اونقدر گشادی که نمیخوای چند خط رو برای نصبش بخونی

لیاقتت همون قالبایی هست که تقریبا الگوریتم ساختش توی 90 % قالب هاشون یکیه 😂

خوش باشی!🍌

پس در نهایت فرق منو فلانی ، اینه که من میخوام یه نو اوری ای باشه! به همین خاطر تعداد قالبا کمتر از قبله ولی اون از یه حالت به خصوص برای 10 تا قالب استفاده میکنه 😑

از یه ترکیب رنگی یه کنتراست یه چیز بخصوص.

خب قالب جدیدم رو تا شنبه بچه ها میزارم روی وب 💖

و در نهایت از تمام کسانی که از قالب ها استفاده میکنن تشکر میکنم

و از کسانی هم که استفاده نمیکنن ولی حداقل قدرشون رو میدونن ممنونم

از باقی کسانی هم که استفاده نمیکنن ولی چرت و پرت درموردشون نمیگن ممنونم 💖

۵ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers