Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd
منه دهه هشتادی !

منه دهه هشتادی !

درود عرض میکنم خدمت تمامی دهه هفتادی ها ،شصتی ها ، پنجاهی ها ... این نیست رسمشا !!

همش میگین شما دهه هشتادی ها احساسی دارین برخورد میکنین !!! چه احساسی؟! بابا؟؟ ما خیلی چیزا رو دیدیم !!! که به قول همین شما بزرگترا بچه ها نباید ببینند ! 
ما همسر کشی رو دیدیم

فرزند کشی رو دیدیم 

تن فروشی های پسرا و دخترا رو دیدیم (به خاطر بی پولی هیچ ادمی از رو خواسته خودش نمیاد تن فروشی کنه!) ! 


چند مدت پیش ... وقتی که به دانشگاه شریف حمله شده بود ... انجمن اسلامی شریف یه پست گذاشته بود که آره نباید اینجوری میشد و فلان و یه جورایی اون حمله رو محکوم کرده بود بعدی یکی از همین دهه 50 60 یا اومده بود ... گفته بود : 

منه دهه هشتادی

من هم عصبانی شدم چطوری یه نفر میتونه اینقدر بدون فکر حرف بزنه خلاصه من هم براش نوشتم  که : 


منه دهه هشتادی

بعد از مدتی دیدم پاسخی برام اومده و فکر کردم  این فرده و تازه خوشحال شدم گفتم شاید یکمی سر عقل اومده باشه ... اما دیدم یکی دیگست که به دفاع از این فرد ... بلند شده و اومده تا از این فرد و آرمان هاش دفاع کنه 😐🤦‍♂️

منه دهه هشتادی

یعنی واقعا ؟!؟! چون 19 20 سالمه به این معناست که مثلا عقل نداریم یا کمتر مطالعه کردیم؟ این کامنت این اقا یه جورایی انگار این بود که دهنتو ببند و حرف نزن 😐 من پدرم که پدرمه ،،، خودممم نقد و نصیحت میکنم .... بقیه هم اگر نیاز باشه انجامش میدم و واسم مهم نیست سنش چقدره .... خیلی ها سنشون بالاست ولی مطالعه کمتر داشتن ! دلیل نمیشه چون سنشون بالاست بیشتر بدونن! 

من هم در پاسخ به این فرد چیز هایی که ما دهه هشتادی ها کشیدیم رو بهش گفتم ... (3 عکس زیر)


منه دهه هشتادی

👇 ادامش

منه دهه هشتادی


بعد از این جدال و جدل و پیام های رد و بدل شده ... دیدم که بعلهههه باز برایم اعلان می آید که فردی به نظر شما پاسخ داده است !
جالب بود .... نکته اینجا بود که کامنت های من هیچ لایکی نداشتند اما کامنت های او پس از ارسال لایک داشتند که بعد از مدتی فهمیدم خودش ! خودش را لایک میکند 😐😂 بگذریم بحث ادامه پیدا کرد بین منه دهه 80 و اویه دهه 50 ای!

منه دهه هشتادی

از این جا به بعدش ! دیگر فهمیدم که تمام است این فرد ... نه عقل دارد و نه پوسته ای برای آن ! (انسان بدون سر در نقاشی های مفهومی به عنوان فردی نادان و جاهل شناخته میشه!) جالب اینجاست :

میگه که اگر در حدی بودم که دست بنداز (همون ادم اولیه) با هام حرف بزنه ، الان اون جوابمو میداد و جالبی میدونی چیه؟ با این حرفش داره من رو تحقیر میکنه و خب وقتی من رو حقیر میشماره ! در حدی که حتی در حد حرف زدنم نیستم ... اینجا سوال پیش میاد ... پس چرا خودشو کوچیک میکنه و با یه حقیر حرف میزنه؟ هن؟😏

منه دهه هشتادی

این افرادی که حتی حاضر به حقیر کردن خود هستند .. تا دیگری را بالا ببرند ... مثل ماهیچه بدون عقل میمونند که بعد از مدتی میتونه باعث اسپاسم های عضلانی ... و انقباض های عجیب و غریب بشه و هم چیزای اطراف خودشو داغون کنه و هم بدنه خودش یعنی بدنه جامعه رو !  (چون حقیر شمردم یکم منم بی ادب باهاش رفتار کردم شرمنده بدون سانسور همه چیزو میزارم تا بدونید تو جامعه با چه آدمایی گیر کردیم!)

در ادامه گفت که : 

منه دهه هشتادی

افرادی که شعورشان به اندازه لایک و به اندازه کسانیست که دنباله رویشان میشود ... را باید خطرناک حساب کرد ! چرا که همین ها هستند که ایدیولوژیکی فکر میکنند ! و هر بار بدتر به هر جامعه ای گند میزنند ! این ها حتی به کسانی که از آن ها دفاع می کنند هم صدمه میزنند ! چرا که کافیست دو نفر قبولشان داشته باشند... همین میشود تا همه چیز را به هم بریزند به عبارتی این ها همان حذب باد ها هستند ! که جرات گفتن حرف های خود را در جامعه ندارند و مثل زالو از دید دیگران حرف میزنند ! 

منه دهه هشتادی


د آخر هم بارها مجبور به قسم خوردن شدم تا بهش بفهمون عقل به سن نیست !
مطالعه به سن نیست !
درک شرایط به سن نیست!
از طرفی اگر من بچه هستم ! باید این رو هم در نظر بگیرند که قانون خیلی خیلی خیلی مهمه !
اگر یه قانون داشتیم که کسی که همسرش رو میکشه چ زن و چ مرد هر دو اعدام میشند! 
یه ترس علمی به وجود میومد و تعداد مرگ های اینجوری کم تر میشد !
....

ما دهه هشتادیها خیلی چیزها را کشیدیم! حواسمان را از دست دادیم ! تا بتوانیم با درد جامعه تصویر بکشیم!

۳۷ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers