Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd

فرقیست مرا

شت ... 

فقط شت ...

فکر میکنم تمام مشکلاتی که من دارم دقیقا همون مشکلاتی هست که مردم توی آمریکا دارن!
به تمام چیزایی که فکر میکنم مشکلاتی هستند که اکثرا در ایران نیستند و یا حتی وقتی هم بیانشون میکنم رفیقام نمیفهمن! 

من مالِ اینجا نیستم ناموسن!
مثلا الان دارم به این فکر میکنم که چطور سکس یه دختر یا پسر 13 14 16 ساله با یه مرد یا زن 30 ساله یه رابطه پدوفیل محسوب میشه چون اون دختر یا پسر هنوز نمیتونه تصمیم بگیره که دقیقا با کی سکس کنه!
ولی تبدیل یه دختر یا پسر 13 14 16 ساله به یه پسر یا یه دختر و به عبارتی transition برای بچه های داخل این سن غیر قانونی نیست؟ چطور یه بچه نمیتونه بدونه چطور و باید با کی رابطه داشته باشه ولی میتونه جنسیت خودش رو مشخص کنه ؟



لعنت بهش فقط نمیدونم APA داره چه گهی میخوره 😑 چرا اینقدر تناقض دارن یا بزارید هر دو باشن یا هر دو نباشن! در هرصورت بحث نداشتنِ قوۀ تشخیصِ درسته پس هر دو نباید اوکی باشن!
چرا آمریکا یه کشور آزاده ولی صدا زدن یه زن ترنس یا مرد ترنس با کلماتی مثل HE/HIM یا SHE/HER ممکنه شما رو به زندان بندازه در حالی که شما میتونی به رئیس جمهور توهین کنی و نری زندان!

فقط روزانه بیش از هزار بار به تناقضات توی دنیا فکر میکنم! و اینقدر زیادن که دارم دیوانه میشم!

چطور مرگ میلیون ها آدم توی هیروشیما و ویتنام هیچ جنایت کار جنگی ای رو با خودش نداشت

اما صدام جنایت کار جنگی حساب شد؟ یا هیتلر جنایت کار جنگی حساب شد؟ بحث این نیست که این دو خوب بودن بحث اینه که اگر اینا بد بودن کسی که عامل نارنجی رو شلیک کرد و بچه های ویتنامی هنوز اینجوری دنیا میان : 

تصویر عامل نارنجی

کسی بمب اتم زد توی هیروشیما ... اونا چی؟

چرا ارزش زندگی انسان ها واقعا یکی نیست؟

چرا ارزش آدم ها یکی نیست

چرا هر کی قوی تره و رو بیشتر دوست داریم با این که میدونیم! اونم خیلی عوضی میتونه باشه!
فقط تنها چیزی که میدونم اینه که فاتحان تاریخ جنگ رو مینویسن، حتی الان به شرایطی رسیدم که نمیدونم آیا چیزایی که پشت هیتلر میگن دروغه یا راسته؟!🥺

۱۱ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers