Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd

در بابِ تقویت زبان 😐

درود بر دوستان گرامیه عزیز! 

در بابِ تقویت زبان از زبان مادرِ گرام یه چیزی بگم جالب بود :

خدایی امروز (تاریخ : 2023-01-01 (چهار روز قبل از امروز که منتشر میشه این پست رو نوشته بودم!)) داشتم برای تقویت زبانم گرامرمو قوی میکردم مامانم زنگ زده میگه چه میکنی ، میگم دارم زبانمو تقویت میکنم، میگه ایول حالا چی میخونی؟ میگم گرامر داشتم میخوندم ! 😐 وایساده خندیدن ! بعد برگشته میگه بچه ! تو الان میدونی اسم و صفت و موصوف و مضاف و اینا تو فارسی چین؟ گفتم اره ، میگه نه میدونی تو هر جمله ای که میگی چطوری ازشون استفاده میکنی تو فارسی گفتم نه ! گفت خارجی ها هم همینن به ولله که اگر از اسم و صفت و اینا چیزی بدونن ! فقط تجربی ازش استفاده میکنن ! برو یکی پیدا کن باهاش حرف بزن 😐

خدایی راست میگه ها ، از اونجایی که هر چی از زبان بلدم خودش یادم داده ، نشستم نگاه کردم دیدم راست میگه اصولا هممون به طور خیلی ناخداگاه اینا رو بلدیم برای زبان انگلیسی و چیزای دیگه هم حتی در سطح آزمون های استاندارد هم اول زبانتون رو به این شکل تقویت کنید که بتونید به طور تجربی بفهمید نه با فرمول این که اره اینجا سابجکت (فاعله) اینجا فعله و فلان ! باید براتون به صورت تجربی بشه تا مثل یه نیتیو اسپیکر بتونید صحبت کنید بعد از اونم کتابای فاخر یا رمان های فاخر بخونید ، مثلا کتابای مارک تواین یا چارلز دیکنز رو بخونید ، کافکا و جورج اورول اینجوری کم کم درک مطلبتون میره بالا و میتونم گارانتی کنم که 95 درصد آزمون های استاندارد مثل GRE , SAT , ACT و ... رو بخش زبانش رو میتونید بترکونید ! 

کاری به گرامر خوندن نداشته باشید فقط تا میتونید خودتون رو بندازید تو گروه های چت و اینا و بحرفید اگرم میخواید از اپلیکیشن استفاده کنید به نظرم از پنگوئن استفاده کنید !خیلی عالیه ! اگرم مثل من دو زبان تا حد خوبی بلدید به نظرم دیولینگو و فوروماش خیلی خوبن ! مثلا من با انگلیسی آلمانی رو یاد میگیرم با آلمانی انگلیسی رو 😂 اوایل واقعا سخت بود ولی الان خیلی خوبه 😍🥺👍

پیشرفت خیلی خیلی خوبی داشتم ! مخصوصا درک مطلب و صحبت😍👍

۸ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers