Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd
تولدت مبارک خدای کامنت بیان !😍😍

تولدت مبارک خدای کامنت بیان !😍😍

سلام جیوییییییییییییییییییییییییی تولدت مبارک همیشه از این حد خفن بودنت به خودم میگم این باید رییس جمهور شه 😂😂🥺 چون همیشه پیگیری بعضا دیدم که تا 300 400 تا کامنتم جواب دادی و با خودم میگم واو چه قدرتی داره ، خیلی دوست داریم 😍😍 بمونی واسمون خیلی ممنونم که هستی و یه جورایی تبدیل شدی به یه رفیق قدیمی باحال من نیستم خیلی وقتا نمیتونم بهت سر بزنم یا به خیلی سر بزنم و اصولا گیرم ولی خب یادم نرفته فک کنم یه کم دیر کردم چون الان تو تقویمم دیدم ! ولی خب ارهههههههههههه تولدت مبارککککککککک و امیدوارم که امسال بتونی بخش بیشتری از دنیات رو بسازی ، من نمیخوام واست امیدوار باشم تا به ارزوهات برسی و دوست دارم یکم واقع بینانه تر واست ارزو کنم و اونم اینه که امیدوارم امسال بتونی بیشتر از پارسال در راه ارزوهات و اهدافت قدم برداری و تلاش بیشتری کنی و بهشون برسی و این زندگی رو واقعااااااااااااا زندگی کنی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

۲ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers