Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd
این داستان پریودی و از پریود بگو🩸

این داستان پریودی و از پریود بگو🩸

با نوشتن روایت شخصی خود از پریود و خواندن روایت‌های دیگران در این رابطه،پریود را از کیسه سیاه بیرون کشیده و تابو را بشکنید.

هر ۷ دقیقه مطالعه پست با تگ ازپریودبگو = ۱ ساعت آموزش پریود در مدارس مناطق کم‌برخوردار


درود برو بچ چطوری خوبید؟😍 حالتون چطوره؟😍😍😍 اول این ویدیو رو ببینید 

خب 😂😂 خداییش خیلی خوب بود قیافش ولی خب از همین ویدیو به عنوان بهانه ای استفاده کنم برای یه چالش خوب و اونم اینه از پریود بگو، خیلی جاها همچین کمپینی قبلا تشکیل شده ولی متاسفانه توی بیان همچین کمپینی نیست یا حداقل همچین سری چالشی نیست، توی وب جدید قراره کلی از این کمپین های اجتماعی با هم بسازیم و ازش  بگیم و بنویسیم و کمک کنیم به دوستان خودمون ولی خب اینو بگم اگر این کلمه پریود حس بدی داره واستون پس بگیددددددددددد پریوووووووووووووووووووووووووووووووددددددددد 🩸 خب که چی؟ چی شد؟ آسمون اومد پایین؟ خدا ناراحت شد؟ چی شد؟ 
دوستان نباید این قضیه تابو و زشت باشه براتون... چون چیز غیر عادی ای نیست هممون حداقل یه مادر داریم، مادر هممون پریود میشه و این چیز طبیعیه! هممون تو خونه بار ها این قضیه رو دیدیم و اصلا چیز زشتی نیست .

اما جامعه چطور به این قضیه نگاه میکنه؟

خب من قبلا دقیقا سه ماه پیش توی روز جهانی پریود توی اینستا یه استوری گذاشتم که این بود :

پس از این استوری چند نفر برام پیامای عجیب و غریب توی پیوی نوشتن که یکیشون این بود :

خلاصه خدمتتون عرض کنم که این قضیه از طرف افرادی که خودشون رو زن ستیز میدونن زیاد خوشایند نیست که در موردش صحبت بشه

و یه نکته هم بگم :

من با فمنیسم و ماسکیولیسم مشکل دارم همونطور که با کمونیسم مشکل دارم و این ربطی به زن بودن یا مرد بودن نداره ! ولی دلیل نمیشه حمایت از دخترا نکنیم ! 

باید این رو بدونیم فمنیسم یه ایدیولوژی غلطه، هیچ ربطی نداره به زن بودن و نباید اینجوری در نظر بگیریم که اگر کسی با فمنیسم مشکل داره، از زنا بدش میاد ... نه.


به طور کل جامعه این رو تابو میبینه ، و افرادی هم از تابو بودنش خوشحالن....

ولی این درست نیست.


من از همه ی به خصوص دختر ها و پسر های بیان دعوت میکنم در رابطه با این موضوع بنویسید.

مثلا میتونه در مورد اینا باشه : (اگر تو مقالتون یا پستتون هر کدوم رو فقط یه پاراگراف در موردش بنویسید خیلی عالی میشه) 

حتما با هشتگ یا کلمه کلیدی :  #از_پریود_بگو و #پریود منتشرش کنید تا کسانی که توی فضای نت وجود دارند هم ازش بی نصیب نشن 

#اولین باری که پریود شدم

#تجربه من اولین باری که اسمش رو شنیدم

#تجربه من اولین باری که میخواستم در موردش به کسی بگم

#آیا اولین بار ترسیدید؟ یا نه؟

#چقدر دردش براتون غریب بود؟ چطوری تونستید باهاش کنار بیاید؟

#آیا از قبل کسی بهتون چیزی گفته بود؟ آموزشی دیده بودید؟

#وقتی ندونسته یه درد مهلک رو یهو برای چند روز مجبور بودید تحمل کنید آیا احساس تنهایی میکردید؟

آیا از این هشتگ ها حس بدی پیدا میکنید؟ گریتون نگرفته؟ ... من اعصابم خورد شده چون میدونم این سختههههههههههههه که هیچی در موردش ندونی، هیچ آموزشی نداشته باشی و ... 

و بترسی که به کسی بگی ...

در آخر هم یه نمونه از این پست ها رو ببینید : کلیک کنید

فقط وقتی نوشتید بهم بگید بیام بخونم، و اینجا بزارمش میخوام یه لیست از این لینک ها درست کنم. تا کلی مقاله خوب از تجربیات آدمای واقعی، آدمایی از بدنه همین جامعه در سطح اینترنت وجود داشته باشه ممنونم که اهمیت میدید ... به یکی مثل خودتون جای قلب این بار: 🩸.

۷ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers