Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd
مبارزان کور ،  آخه من چطور از کسی که بلاک کرده برم اول بپرسم ، بعد هم مگه عکس گذاشتم مگه اسمی ازش بردم

مبارزان کور ، آخه من چطور از کسی که بلاک کرده برم اول بپرسم ، بعد هم مگه عکس گذاشتم مگه اسمی ازش بردم

دوستان عزیزم وقتی واسه چیزی مبارزه میکنید ، باید اول خودتون در حدی باشید که شعور و درک برای مبارزه کردن داشته باشید یعنی چی؟ یعنی موضوع و بحث رو بفهمید و بعد خودتون علم و دانشش رو داشته باشید و بعد شروع کنید حرف بزنید ! این کامنت رو ببینید؟ ماله این پسته : کلیک

خیلی ها یاد گرفتن بگن ، قضاوت نکن ، یادگرفتن انسانیت ساختگی خودشون یا بهتره بگم چیزی که خودشون بهش باور دارند رو بهتون قالب کنند .

یاد گرفتن بدون فهمیدن موضوع حرف مفت و اضافی بزنن !

من نمیدونم چی بگم در قبال این کامنتی که یک دوست غیر ناشناس که اتفاقا زده ناشناس 👀 نوشته !

من گفتم من مشکلی نداشتم؟ خب نداشتم !

مگه فلیرت کردم، مگه لاس زدم ؟

مگه کاری کردم؟

کی اینجا هست که من یه بار باهاش لاس زده باشم؟

این همه دختر اینجا هستن شده یه بار با کسی حرف بدی زده باشم؟

شده؟

یکی هست ادعا کنه تو اینجوری به من گفتی؟

مدرکی داشته باشه؟

شخصیت من اینه که اگر با دختری دوست باشمم عکس هم ازش درخواست نمیکنم ! چون فکر میکنم به شخصیتش بر میخوره !

بعد اومدی نوشتی کسی که بلاکت کرده باید اول میرفتی از خودش میپرسید با عنت بپرسم ازش ؟ طرف بلاک کرده ! 

من نمیدونم چطوری فکر میکنی ؟ لِجندی خدایی چیزی هستی ، تو خودت بگو چطور یکی که بلاکت کرده رو میری باهاش حرف میزنی و ازش سوال میکنی ما هم همین کار رو کنیم!


مگه عکسی ، چیزی ازش گذاشتم ، اقا بهم برخورده پست گذاشتم ولی نه عکسی ازش گذاشتم نه حرفی از اسمش زدم نه چیزی گفتم ، مردمم نظر خودشونو دادن  ، ما باید خفه شیم و هیچی نگیم ، واقعا چطوری نظر میدی و میگی من نمیشناختم و نمیدونم از کسی که بلاکت کرده برو اول بپرس بعد اصلا هم هیچ وقت پست نزار ! 😐 من نمیفهمم چی تو مغز شماها میگذره ؟!

همه شدن عین این آخونده که میگفت نه بحث این نیست ! مسخره بازی ها رو بزارید کنار ، وقتی عقلت نمیکشه که کسی که بلاک کرده رو نمیشه ازش سوال کرد ! یعنی در جایگاهی نیستی که حتی بخوای منو قضاوت کنی ، یه جوری گفتی ، گفتم مشکلی نداشتم ، که انگار واقعا مشکلی داشتم ! مسخره بازی رو نگاه کنا ، ما باید خفه شیم که مردم ناراحت نشن ! زکی 


الان من باید خدایی بر اساس این موضوع چی به تو بگم ای ناشناس آشنا؟

۹ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers