Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd

😂😂 بعضی ها کلا فکر کنم معنی استعمار رو نمیفهمن!

اصلا استعمار نیست!

بسیاری از کشورها، از جمله عربستان، آمریکا، آلمان، انگلستان و بسیاری از کشورها از دانشمندان کشور های دیگه برای بسیاری از پروژه هاشون استفاده میکنن!

این استعمار نیست!

چه در زمینه نظامی باشه چه در زمینه غیر نظامی!

بسیاری از شرکت های بزرگ! چه در زمینه های علمی و غیر علمی! در همون آمریکا هم حالت چند ملیتی دارن!

باید خدمتت عرض کنم در زمان! محمد رضا شاه، پدربزرگ خودِ من مهندس شرکت هدیش بود! که پس از انقلاب دیگه بسته شد! اون موقع هم ایرانی اونجا کار میکرد هم آمریکایی!

این که یک کشور برای پیشرفت در زمینه هایی ! از دانشمندان کشور های دیگه استفاده کنه اسمش استعمار نیست!

خودکفایی چرته! هم از لحاظ اقتصادی و هم از باقی لحاظا!

خودکفایی ! هزینه اش خیلی زیاده، شما هزینه ای که باید خرج کنید تا یک دانشمند رو از صفر پرورش بدید خیلی خیلی خیلی خیلی زیاده!

هیچ کشوری اونقدر احمق نیست که بخواد این کار رو کنه!

بله منم خیلی خیلی دوست دارم که ما صادر کننده انرژی باشیم

بتونیم هلیم رو خودمون جدا سازی کنیم

بتونیم خودمون کامپیوتر بسازیم و تمام قطعات و حتی سیم ها رو هم خودمون بزنیم

ولی فعلا این کار نشدنیه!

شما باید اول بستر رو توی یه کشور بسازید

بی تعارف میگم تا همین اوایل 14 (فاصله سال 1301 تا 1400 )کشور ما کشور هم نبود! توسط خان ها اداره میشد! و فاجعه بود! همون قاجاری که داری میگی که دیگه بدتر.

من تاریخ رو تحریف میکنم؟ من نمیدونم کجای تاریخ رو خوندی ! ولی بیا برات ثابت کنم که حتی آمریکا هم از دانشمندای کشور های دیگه استفاده میکنه و در نهایت کی میتونه اثبات کنه آمریکا مستعمره کسی بوده؟؟؟؟؟

تمام این 100 (25تاش اینجاست باقیش اینجا (+)) تا شرکت گنده جزو شرکت های چند ملیتی هستند! ما در هیچ کشور توسعه یافته ای چیز چرتی به نام خود کفایی نداریم!

ایران هیچ وقت مستعمره نبوده و نیست!

من برای اثبات این موضوع نیازی ندارم که بخوام! تاریخ رو تحریف کنم! میشه بدون تحریف تاریخ و شواهد علمی این موضوع رو اثبات کرد که اگر از دانشمندان کشور های دیگه استفاده کنی ! منظور این نیست که تو مستعمره اونایی !

دلیل این که این کشور ها دارن با تقسیمات برون کشوری کار میکنن! اینه که گسترش پیدا کنن! چه از لحاظ سطح بیزنس! و چه از لحاظ مشتری که همه اینا در یک کلمه خلاصه میشه ! پیشرفت!


این چیزا رو بریزید دور

خودکفایی چرته و هیچ وقت هیچ کشوری قادر نیست که بخواد خودکفا بره جلو

مگر این که اینقدر زیرساخت های علمی رو ساخته باشه و جلو رفته باشه که بتونه خودش به تنهایی با تعداد کمتر کارمندان متخصص و دانشمند بره جلو و تولید کننده علم باشه که باز هم این تصمیم برای سال های اول برای اون کشور کارساز خواهد بود بعد از گذشت 20 الی 30 سال اون کشور کم کم به رده دوم و سپس سوم دنیا میره !

و یه چیز دیگه :

خب توی آمریکا هم بسیاری از تحصیل کننده ها و بسیاری از آدمای موفق ایرانی ها هستند!

البته دلایلی داره مثل این که ما اصولا یا تحصیلی میریم که یعنی درس خونیم، یا خیلی پول داریم که یعنی سرمایه داریم، یا از سمت و سوی قضایای سیاسی میریم که یعنی روحیه فعالی داریم .. پس اصولا هر کسی نمیتونه بره که حالا کاری به این ندارم چیزی که میخوام بگم اینه که !

ایرانی ها سطح و تعداد تحصیل کننده هایی که در همون آمریکا هستن از تعداد آدمایی که داخل یک خانواده مرسوم آمریکایی دانشگاه میره و تحصیل میکنه بیشتره !

از هر 4 ایرانی یک نفر فقط دکتری داره 😐 یعنی 25% از تمام ایرانی ها تحت تحقیقات MIT دکتری میگیرن تو آمریکا!

حالا لیسانس و اینا رو ول کن !


پس حتی آمریکا هم نمیاد از دانشمندان خودش استفاده کنه که دقیقا آمریکایی باشن!

این میندازتش عقب!

کامپیوتر و نحوه کار CPU که حالت BINARY داشته باشه توسط دانشمندان آلمانی اوکی شده ، بسیاری از نجوم توسط دانشمندان آلمانی حتی گسترش پیدا کرده، بسیاری از پزشکای خفن ایتالیایی آلمانی و هلندی در بیمارستان های آمریکا دارن کار میکنن! این به این معنی هست که یه کشور که شعور داره، میاد از دانشمندای باقی کشور ها استفاده میکنه حالا میخواد چین سوسک خوار باشن! یا آلمان باشه یا آمریکا باشه ما خریم که ادعا داریم که آره باید خودکفا باشیم ولی الان هم حتی همین حکومت هم فهمیده که باید از باقی کشور ها استفاده کنه ، و باید از دانشمند ها استفاده کنه ! خبر های فضایی رو در مورد همین عربستان که آدم حسابش نمیکنیم بخون تا بفهمی دارن چیکار میکنن بعد ما اینجا در آرزوی خودکفایی به سر میبریم!

با این تعریفت رسما تر زدی به تعریف استعمار و مستعمره و حتی نفهمیدی که من تو اون پست گفتم اونا تک استعماری بودن!!!!!! که این کلمه کلی فرق داره با مستعمره بودن! به صورت چند جهتی ! 

با این تعریفت آمریکا و آلمان و انگلستان و تمام ابر قدرت ها هم مستعمره ایران و تایوان کردی 😐😂😂😂😂 یعنی الان گوگل که داره از ویلیام لین که بچه تایوانه استفاده میکنه پس مستعمره تایوانه آره؟😂😂😂 کاکو دستخوش!

۳ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers