Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd

مهاجرت به آمریکا

درود خوب هستید؟ 

من دیگه تصمیمم رو گرفتم و خب میخوام مهاجرت کنم

مقصدم کجاست؟ تو باغچه 😂 

به همین خاطر دارم زبانم رو تقویت میکنم تقریبا میشه گفت کلا پروسه ی کاریش اینجوری که با وکیل هم صحبت کردم

تقریبا با توجه به شرایط من 2.5 الی 3 سال طول میکشه (چون تحصیلی و در پایان تحصیل میخوام برم👍)

ولی حالا چرا اومدم اینجا و اینا رو میگم

منو چند تا از بچه ها توی تلگرام یه فضایی زدیم به اسم devirnet 

که خب فضایی هست که خواستیم مسیر مهاجرت و همینطور یه سری چیزای دیگه رو اونجا ثبت کنیم

یعنی وقتی رفتیم جایی باشه که مسیر مهاجرتمون اونجا باشه، این که از کجا ها زبان خوندیم

چی خوندیم

چطوری رفتیم

سختی کشیدیم؟ یا نه

چجوری بود و خلاصه از اینجور چیزا

از طرفی خب از اونجایی که من صرفا از یه کاری انجام دادن بدم میاد گفتم به بچه ها که بیاید کلا مسیر رسیدن به هر چیزی که میخوایم رو بزاریم

مثلا اگر میخوام زبان فلان رو یاد بگیرم مسیری که دارم طی میکنم رو اونجا با بقیه در اشتراک بگذارم و بقیه بتونن پیشرفت من رو در مسیر ببینن که

هم انگیزه ای بشه و هم یه چنلی بشه که تاریخ کارایی که کردم و نکردم رو ثبت کنه تا بعدا بفهمم کجاهاش اشتباه بوده و نبوده 

چون میدونم بعد از رفتن کلی ادم هست که این سوال رو داره که چطوری باید بریم؟

خب اون چنله میتونه کمک کنه

خواستم بگم اگر کسی دوست داره توی چنل باشه و زبانشو با من و دوستام حتی تقویت کنه خلاصه بیاد

من خودم میخوام از اول شروع کنم و خلاصه همه چیزو یه دور بزنم

و خب دیگه .... فکر کنم گفتم چی کار میخوام کنم راستی یه گروه هم داره چنل که نشست برگزار میکنیم ... در مورد کلا اینجور چیزا اونم عضو شید بد نیست میتونید 

پارتنر برای تمرین زبان پیدا کنید و کلا با هم اونجا حرف بزنیم

زبان انگلیسی میخوایم بخونیم پس نمیدونم به درد باقی بچه هایی که میخوان به اروپا سفر کنن هم میخوره یا نه!؟ 

ولی در هر صورت این لینکشه :  

https://t.me/devirnet -> چنل


https://t.me/devirnetg -> گروه

۵ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers