Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd
دختر روی پل !

دختر روی پل !

چند مدت پیش برای اولین بار احساس حقارت عجیبی بهم دست داد ! تمام دنیا روی سرم خراب شد !

بلاخره بعد از مدت ها توی خونه موندن تصمیم گرفتم برم بیرون و از قضا باید از روی یه پل رد میشدم !

یه زن تقریبا 30 و اندی ساله جلو تر از من روی پل بود وقتی که دید من دارم از پشت میام کز کرد و به گوشه پل خزید !

اول فکر کردم چیزیش شده شاید سرش گیج میره ولی نه دیدم فقط به گوشه کز کرده و شونه های سمت چپش رو به داخل کشیده ! جوری که انگار از چیزی ترسیده باشه !

بعد از یه مدت کوتاه تازه متوجه شدم و سرعتم رو زیاد کردم و سریع از کنارش گذشتم وقتی که از کنارش رد شدم ... انگار که از بند رها شده بود ... جوری که انگار از کابوس های شبانه رها شده باشی آزاد دست ها و شونه هاش رو به حالت قبل در آورد ! واقعا برام عجیب بود مدتی هست که دارم بهش فکر میکنم 

ینی بابت کرونا بود؟

بابت چی بود؟

بعد از اون کمی بیشتر دقت کردم و میتونم بگم این رفتار رو توی 70 یا حتی 80 درصد زنای اطرافم دیدم ! 

تازه الان میفهمم ینی چی! وقتی که هربار برای محدود کردنشون از اسم پسر استفاده میکنن و میگن موتو پسر ببینه فلان میشه ... 

این کار کنی پسرا فلان میشن ، تحریک میشن  ، اینجوری میشه اونجوری میشه ... باعث میشه ناخواسته وقتی یه پسر میبینه از دور یه موجود متجاوزِ دژخیم و 

نمیدونم مریض جنسی و کسی که تر و تر با همه چی تجریک میشه ببینه و خب طبیعیه بترسه و اینجا تنها منه پسر میمونم که تحقیر میشم بیش از هر چیز ... چون من 

متجاوز نیستم ! با مو هم تحریک نمیشم ! و اصلا اینی که اینا میگن نیستم! هیچ پسر عادی و نرمالی اینجوری که اینا میگن نیست ! 

حقارت بیشتر از این نیست که توی جامعت مریض جنسی تلقی بشی ... کافیه!


اه راستی سلام بچه ها خوبید من مدتیه نبودم چطورید؟ تازه اومدم ... هرچند کلا تو ویرگولمو اینجا اصن نمیومدم ولی امروز گفتم یه سر بزنم !

۴۴ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers