Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd

حاظرم واست بمیرم

حاظرم واسه آزاد بودن دانش و اطلاعات بمیرم

بمیرم

بمیرم

بمیرم

زمانی میشه آزاد بود، میشه توسعه پیدا کرد که دانش و نشرش آزاد باشه، سوال اینه که چرا باید بابت خوندن یه مقاله علمی پول بدم؟ 

اون هم این همه چرا؟

قضیه اینه که من میخوام بتونم مقالات علمی رو بخونم، شاید من با علم کمم بتونم چیزی رو پیدا کنم یا ببینم که دیگران ندیدند.

چرا باید حتما اشتراک داشته باشیم؟

nature کیه؟ چرا باید مقالات رو منتشر کنه؟ ناشر ها کسایی هستن که در علم فعالیت میکنن یا individual ها؟ به نظرم باید علم و دانش آزاد باشه

اینقدر آزاد که من با دیدن کارهای تو الهام بگیرم و توسعه اش بدم و تو با دیدن کار های من الهام بگیری و توسعه اش بدی ... دوست دارم همه ی مطالب اینترنت رو دانلود کنم! همشو.


راستی یه پادکست باحال هم در مورد کامپیوتر داریم که اینجاست : کلی بازخورد خورده قسمت اولش دوست داشتید برید و بگوشید : https://vrgl.ir/cuoXa 

۳ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers