Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd

یه چیزی بگم!

دوستان وقتی یه متن رو نمیخونید، یا حوصلتون نمیشه بخونید، یا اگر میخونید و نمیفهمید!

ضرورتی نداره کامنت بگذارید!

بابا تو نفهمیدی دیگه!

چه کاریه آخه کامنت گذاشتنت!

فقط ذوق نویسنده رو گند میزنید بهش!

یارو مثلا کلی آموزش نوشتی!

اومده زیرش نوشته نخوندم!

خب گه خوردی که نخوندیو کامنت میزاری😐 

مگه مریضی؟

نمیدونی اون نویسنده شاید اعصابش خورد بشه؟

من نمیفهمم چرا بعضیا خرن!

دِ آقا حوصلت نمیشه؟

نخون

هیچی هم نزار 

نه لایک نه کامنت هیچی

ولی ناموسن تر نزنید به اعصاب نویسنده!

یارو مثلا نشستی یه ساعت در مورد فلان موضوع نوشتی ! 

بعد اومده یه چیز بی ربط چرت مضحکه متعفن بدردنخور نوشته نمیدونی چی بهش بگی! 

از بس چرت گفته

مثل یارو بود بهش گفتیم شما خانوادتا خرید میگفت آره قبول دارم خریم ولی خر باهوشه 😐😐 یکی نیست بگه

بیشعور خر وقتی به انسان نسبت داده میشه نشان از بزرگیش نیست نشان از چشمای خوشگلش نیست

نشان از نفهم بودن و، احمق بودنشه !

یه نویسنده میتونه از یه انسان با گوشت و پوست و استخوان قهرمان بسازه و از یه آدم

با وزن و جرم بیشتر و زور بیشتر و هوش بیشتر یه بازنده !

من نویسندم من منطق متن رو مشخص میکنم ! نه تو!

حتی اگر منطق رو خودم بسازم!

من در دنیای خیال سیر میکنم نه تو!

خر به معنای بزرگه؟ 

یعنی تا الان هر کی بهت میگفته خیلی خری فکر میکردی داره از بزرگیت میگه؟

بنازم، تبریک میگم از این به بعد بهت یکی گفت اسکل یاد پرنده بیوفت، ناراحت نشو اسکل جان!

۷ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers