Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd

یه نذر کنم !

یه روزی اینقدر پولدار میشم ! که هر ماه بگردم توی وبلاگ های ایرانی و تا 30 میلیون هر ماه حمایت مالی کنم !

بعضیا رو دیدم که بخاطر هزینه اینترنت و خیلی چیزای دیگه فعالیت وباشون قطع شد ! منظورم بیان نیست ! 

شاید برای خیلی از بیانیون بودن و نوشتن تو وبلاگاشون هزینه ای در بر نداشته باشه هر چند که داره ! 

ولی در کل آره بسیاری از وبلاگ ها رو دیدم که آموزش میدن ، کمک میکنن ، و اکثر کار ها رو هم رایگان انجام میدن و پولی نمیگیرند ! 

طبیعتا یه سری کار ها خیلی زمان بر و خیلی خیلی سختن ، مثل ترجمه ، ساخت ویدیو و ... 

و وقتی یه نفر به طور شخصی این کار ها رو انجام میده و پولی نمیگیره ! داره در واقع زندگیشو تایمشو میزاره !

و به نظرم خیلی حیفه که همچین وبلاگ هایی به خاطر ناتوانی در تامین هزینه ها از بین برن !

خودم بار ها شده که از بسیاری از وبلاگ ها حمایت کردم و بازم حمایت میکنم ولی خب این نذر رو میکنم ! 

حالا چرا 30؟ چون همیشه مضرب های عدد 3 برام خوش یمن بودن !

خرافاتی نیستم کلا همین بوده !

هر چند که عدد شانس من 7 ، 2 ، 4 هست ولی خب 3 بیشتر از هر چیزی برای با من ارزشه !

و خب این که هر ماه به طور کلی 30 روزه پس اگر یه روزی پولدار شدم یا درآمد خوبی داشتم (چون الان محصل بیدم !)

آخر هر ماه 30 میلیون رو اختصاص میدم به کمک به وبلاگ ها ! 👍

فعلا👍

پ.ن : لطفا دوستانی که این حرکت چرت و پرت میدونند نیازی به نظرشون نیست !😂 چون برا من چرت نیست ! فعلا 💗

۴ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers