Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd
چند بار مردید و زنده شدید؟ + چالش سر و ته کیا اهل چالش هستند؟

چند بار مردید و زنده شدید؟ + چالش سر و ته کیا اهل چالش هستند؟

سلام برو بچ بیاید یه چالش باحال انجام بدیم 🥺💗 چالش از این قراره که یه پست بنویسید البته به صورت برعکس ینی این که مثلا به جای این که اولش بگید سلام بگید خداحافظ و ... غیره بهترین کاری که میشه کرد توی این چالش مثلا انتخاب یه داستان کوتاه هست که آخرش بد تموم میشه 🥺 با این کار آیا میتونید داستانی رو خلق کنید که یه نفر از بدبختی ، مرگ و ... به زندگی و خوشی و لذت برسه؟ اگر کسی نوشت لطفا لینکش رو برام بفرستید تا منم بخونم 🥺💗 و این که راستی این ویسم بگوشید دیشب یهویی این آهنگ داشت پخش میشد منم روش سعی کردم یه چیزی بگم و آخرش این دراومد به نظرم قشنگ شده 🥺

چقدر سخته ، تازگیا داشتم عکسا و پیامای قدیمیم رو چک میکردم ، وسطش هوس کردم یه چند تا از انیمیشن های قدیمی ای که نگاه میکردم رو نگاه کنم و تازه الان فهمیدم ! چقدر ترسناکه ، همه اون روزای رنگارنگ رفتن و من هیچ وقت نفهمیدم که من مردم و زنده شدم و مردم و زنده شدم و مردم و زنده شدم تا از نو متولد بشم و تبدیل به آدمی بشم که الان هستم و از الانه که ترس تمام وجودمو گرفته چون الان دیگه میدونم که قراره باز بمیرم و زنده بشم ..... نمیخوای تمومش کنی؟
واقعا فکر نمیکنم واست سخت باشه !

-نامه ای به خود، خودِ واقعی | پایان . . . .

۱۶ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers