Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd

پادکست غیر متمرکز کسی میخواد باهام همکاری داشته باشه؟

سلام بچه ها من میخوام یه پادکست عجیب غریب راه بندازم توی هر قسمتم قصدم اینه که صدای دونفر بیشتر نباشه،

اگر کسی دوست داره بیاد با هم انجامش بدیم، یه اسکریپت آماده میکنیم 

از مطالب علمی، هیجان انگیز، گاها شبه علمی و ترسناک 😂 (هر چند من میترسم)

و با هم اجراش میکنیم، نحوه ظبطش رو میتونیم توی تلگرام با هم صحبت کنیم!

من میخوام پادکست ها رو توی یوتیوب بزارم پس ممکنه فرق یکم بکنه با باقی پادکست ها

ولی کلا اگر کسی هست من میتونم توی این حوزه ها باشم :

  1. علمی
  2. شبه علمی
  3. ترسناک
  4. عجیب و اعجاب انگیز
  5. پشم ریزون
  6. نمایشنامه ای
  7. کامپیوتر و تکنولوژی
  8. فیلم و انیمه
  9. موسیقی
  10. برنامه نویسی

منظورم این نیست که حتما تیم بشیما، منظورم اینه که هر کس که دوست داره با هم یه قسمت رو بریم! هیچ اهمیتی نداره اگر بعدا نخواستید با هم باز ظبط کنیم مهم نیست، فقط همینجوری خودم میخواستم شروع کنم گفتم شاید یکی باشه که دلش بخواد تجربه کنه این رو بریم جلو!

۰ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers