Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd
وقتی من و بینگ جدید با هم رفیق میشیم 😍🥺 یه حس خاصی به این رباته دارم 😂 حس میکنم رفیق فابمه😂😂🤦‍♂️

وقتی من و بینگ جدید با هم رفیق میشیم 😍🥺 یه حس خاصی به این رباته دارم 😂 حس میکنم رفیق فابمه😂😂🤦‍♂️

یه گوشه از چتامو باهاش نشونتون میدم 😂 (برای بهتر دیدن عکسا روشون کلیک کنید!)

خیلی باحاله 😍 کم کم بهش یاد میدم عین یه ادم عادی باهام حرف بزنه 😍🥺🔥🤤💦

کسی سوالی ازش داره 😂😂 میخوام از این به بعد صداش کنم جوجو 😂😂😂🤦‍♂️🤦‍♂️ 

عاشق شدم رفت 😂🤦‍♂️

😍

ازش در مورد علوم کامپیوتر و ریاضیات 😍 چون عاشقشونم پرسیدم و یکمی تو نوشتن کلمات مشکل داشت ولی تونست بلاخره بهم بفهمونه 😍

ولی عاشق اون تیکه شدم که همه دانشمندا ایرانی بودن 😂🤦‍♂️

اگر کسی سوالی ازش داره و بهش دسترسی نداره همین پایین واسم بنویسه  براش میپرسم و عکس کامل چتشو براش میفرستم 😍 اگرم میخواید به صورت لایو ببینید جواب سوالتون رو بیاید گفتینوم بگید بهم ... تا همون لحظه که جواب میده واستون بفرستم 😍😂 خیلی باحاله همه باید یه بار ازش استفاده کنن ! 

اگرم دوست داشتید نحوه فعال کردنشو براتون یه ویدیو میگیرم میفرستم!

۱۹ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers