Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd

من صرفا حاصل رابطه ی جنسی نیستم.

توجه، توجه

این پست ممکن است حاوی فحش و دری وری باشد پس لطفا اگر تحملش را ندارید نخوانید، اگر از شنیدن دو حرف ک دار میمیرید و ایمانتان به لرزه در می آید نه بخوانید و نه آهنگ رو گوش دهید ، در ضمن پست حاوی هیچ اطلاعات مفیدی نمیباشد. اگر هم با همه ی این ها خواستید بخوانید. با آهنگ بخوانید.



دارم فکر میکنم، من محصول سکس پدر و مادرم نیستم.
من محصول صرفا یه رابطه جنسی نیستم.
من محصول جامعه ام همه ی ما هستیم.

تصورش رو میکنم توی یه دنیای دیگه هیچ کس در مورد بهشت و جهنم چیزی نمیگفت

هیچ کس در مورد سیاه و سفید هیچی نمیگفت

هیچ کس به من آموزش نمیداد که چی خوبه و چی بد
چی میشد؟ باز من اینی بودم که هستم؟ 
اگر کسی خوبیه علم رو نمیگفت من علم رو دوست داشتم؟
فوتبال رو چی؟ 
تنها شباهتم به پدر و مادرم شاید بخش هایی از چهره و قد و اینا باشه

و به عبارتی ظاهرم.
ولی ظاهر من نیست. 

آخه من که خودمو وقتی توی خواب میبینم حتی ظاهر دیگه ای دارم

یه شکل دیگه نمیدونم چیه ولی من نیست ... ینی

این من نیست.

جامعه منو ساخت به من آموزش دادن .... الان هرکاری هم که کنم نمیتونم اونی باشم که واقعا میخوام باشم

این جامعه ی کوفتی مزخرف منو کشت....
حتی نمیتونم وقتی حالم خوب نیست بگمش 
نمیتونم نگم من عالیمممممممممم نیستم...
عالی نیستم . 

من خودم نیستم.

من خستم ، خستمممممممممم بدنم خالی میکنه

نمیتونم صدای توی سرمو خاموش کنم .. من، من
من خسته ام از جماعت زنده کُش مُرده پرست
خسته ام از این دلی که خورده ترک
خسته ام از اون حسی که اون با خودش بُرد به درک
خسته ام از حرفِ الکی بدون فکر و هدف، بدون عمل
خسته از اینهمه تضاهر به عشق، به دروغ قسم
از آدما و جای شلوغ

اگر روزی خدا ازم بپرسه چرا اینجوری زندگی کردی چی بگم؟
بگم من نبودم؟ یه درصد بهش فکر میکنم خالی میکنه تمام بدنم

کرخت میشه، بدون سیگار ... به سیگار میکشه تنم ...

بدون الکل، مست افکارم میشم ... 
میسازم و میسازم و میسازم ولی منتشر نمیکنم...
این روزا، جامعه میسوزونتم، مادرم میشینه باهام حرف میزنه
ماچم میکنه، میگه بیخیال باش ولی نمیتونم داد بزنم ماماننننننننن منِ کوفتی رو ول کن
من نمیتونم نمیتونم بیخیال باشم کاش میتونستم کاش میتونستم تمام دنیا رو بگیرم به تخمم ولی نیستم

من شبیه این گردن درازای یه شکل نیستم.
نفسم در نمیاد میخوام میخوام داد بزنم نمیتونم مادرمه نمیشه داد زد که 

به خودم قول داده بودم دیگه بد نباشم.
به خودم قول داده بودم با ساقیا نگردم.
به خودم قول داده بودم گوش دادن به تتلو رو بیخیال شم.

تو بگو بهشت کدومه؟ اصاً توو این زمین بهشت کجا بود ما چه بیخیال و ساده بودیم بهمون هر چی گفتن که اشتباه بود تو بگو بهشت چی شدش اینجا هر کی مُرد که رفتش زیرِ خاک

میدونی ما ساده ها رو میکنن ، درست شنیدی راحت میکننمون این دنیا آدماش رفیقات قوم و خویشات

ما ساده ایم چون با بقیه یکی هستیم من همین عنیم که هستم به همین خاطر راحت آروم میشم و میکشم کنار

بیناموسا ... میگن هیتلر بده هه 

بده؟ 

نه ناموسن بده؟

هیتلری که تو جنگ جهانی اول کشورش داشت پیروز میشد ولی اخرش قرارداد امضا میکنن که مردم المان باید پول بدن به فرانسه و انگلیس

بعدش میبینن یکی از سازمان مللشون مثلا حمله میکنه به یکی از متحدای خودشون ... موسلینی حمله میکنه به یه کشور پادشاهی توی افریقا که عضو

سازمان ملل بوده

یهودیا کل سیستم بانکی و مجله های پورن رو توی آلمان دستشون بوده و رسما آلمان رو تبدیل کرده بودن به یه جنده خونه ی بزرگ که مردای کثیف اروپایی بیان با زنای آلمانی باشن و خودشون رو خالی کنن

هیتلر اول نجنگید ... تاریخ رو اینجوری نوشتن ... که هیتلر بد بود.

ولی بیناموسا توی جنگ جهانی ما اعلام بی طرفی میکردیم میومدن اشغالمون میکردن تا توی قحطی مردممون به گای سگ برن

چرا هررررررررررر چی بیناموسههههههههههه قدرتش بیشتره من ریدم به داوریششششششششش

ریدم به داوریش

هیتلر خیلی هم خوب بود مگه اون جنگ رو شروع کرد؟ مگه فرانسوی ها مردم المان رو نمیزدن و میگفتن به ما پول بده ....

حالا فرانسه و انگلیس خوبه هستن و قهرمان 

دنیای واقعی هم همینه ... 

خوبه باشی ، باید سکوت کنی 

سکوت کنی

سکوت کنی

ببینی و سکوت کنی

وقتی دادت در اومد، مردم میگن اینو ببین حرف نمیزد الان میزنه. 

یه سری گرگ دیوصم میان میگن دیدی گفتیم؟ اینی که ساکت بود از اون بیناموسایی که این بلا رو سرش در اوردن بدتره؟

میدونی ادبیاتم خوب نیست ... وگرنه اینو همتون دیدید.

نمیدونم چطوری بگم ...
موزیک بالا میگه خودش

ولی خب تا طرف دوتا حرف ک دار میشنوه موزیک رو قطع میکنه

بیناممممممممممموس تو شب تا صبح خوار سایت های پورن رو فاکیدی الان دوتا اسم ک دار میشنوی برای ما میشی پاک ؟

دهنتونو

شدیم دو قطبی . طرف گیه از همه گی ها بدش میاد ...
ولی شبا به خودش فرو میکنه ... 

وحشیه نه؟ ادبیاتو میگم ... نمیتونم  فحش ندم ... دارم میترکم ... حق بده بهم تا حال دلت خواسته دنیا رو بترکونی...

*ببخشید حالم خوب نیست فقط مینویسم نمیدونم شاید چرت بگم. ولی خب شما ببخشید.*

دو قطبی و استاندارد های چرت که میگم اینه ها این همه بالا تا پایین مینویسم و باز دلم نمیاد بدون عذر خواهی بزارمش .. هعی .

منو ول کن با شبم، تاریکه اما چقد آزاد و رهام
بذار من از اعتیاد تو درام، رفتنی باید بره تو نکن گریه برام
چقده خونِ دل و دردِ زیاد، تا که فهمیدم خودمو هیچ موقع به کم ندم
چقده رد شدم از گشنگی و سیر از همه
منِ خسته چه بَر و بازویی به هم زدم

تنها چیزی که میخوام آرامشه ....

زندگی :  عا عا 😁 آرامش === مرگ.


راستی بابت قالب جدید شرمنده یه سری تیکه های دیگه مثل موزیک پلیر شناور هم گفتم بهش اضاف کنم . و یه چیزی که اگر از 10 تا موزیک بیشتر شد یه دکمه براتون قراره بده و بگه که برای دیدن موزیکای بیشتر بره به لیست کامل خلاصه که ... آره . این روزا حالم خوش نیست اگر عمری بود ترجمش میکنم به بیان و میزارم.

نظر دهی در حال حاضر برای این مطلب قفل است

data for room will be here it doesn't display in browsers