Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd
منو گیتار، وقتی اولین بار پیک استایل خواستم بزنم و بعد از گذشت مدتی 👍 صرفا جهت انگیزه دادن!

منو گیتار، وقتی اولین بار پیک استایل خواستم بزنم و بعد از گذشت مدتی 👍 صرفا جهت انگیزه دادن!

توجه این پست چند ماه قبل نوشته شده بود، ولی چون نبودم! دلم نمیخواست وقتی نیستم بزارمش!

همینجوری گفتم الان بزارم ویس اول مالِ تقریبا 1 سال و اندی پیشه! یا شاید دوسال دقیقا یادم نیست

و ویس دومم مال همین چند ماه پیشه ، اینا از بیس یه نوع ریتمن ولی خب طبیعتا ضرباشون فرق میکنه 😂 فقط تو اولی میگم منو تووووووووووو 😂😂 ولی مهم نیست! دیگه.

البته یه موضوعی رو قبلش بگم، من این ریتما رو بلد بودم بزنم ولی خب با پیک نمیتونستم تمیز بزنم و خراب میشد دستام عادت نداشت و خب کلافم کرده بود ولی خب نتیجه رو ببینید دیگه! 

ویس اول (1.5 یا 2 سال پیش) : داغان 🙁

ویس دوم (یکی دو ماه پیش) : بهتر از قبلی 🙂

نتیجه تمرین کنید ، تمرین کنید، تمرین کنید و هیچ کاری رو با کسی در میون نگذارید اول انجامش بدید، هر کاری رو با بقیه در میون بگذارید کارایی که بقیه میکنن باعث میشه از اون کار زده بشید و انجامش ندید این رو بدونید! شما خودتون قوی هستید نیازی به کسی برای پیشرفت ندارید ، یه کتاب بردارید ، یه کورس بردارید و بشینید و یاد بگیرید و فقط برید جلو!

البته لازم به ذکر هست بگم من سبکم کلا فلامنکو هست ولی خب میخواستم این ریتم رو یاد بگیرم و رفیقم این ریتم رو بهم با پیک یاد داد و با دست نمیتونستم به قشنگی اون بزنم به همین خاطر رفتم سمت پیک البته الان هردوش رو میزنم ولی خب دیگه! با این که تمرینم کم بوده (شکسته شکسته بوده یعنی این ماه تمرین میکردم دو ماه بعد نه، عمدتا هم به خاطر مریضی) ولی خب کم کم به پیکم عادت کردم و مثل انگشت شده واسم 😂😂

اوه به زودی که قالب عوض بشه تمام تجربیات من رو به وضوح در زندگی میبینید 😍

۱ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers