Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd
صابر راستی کردار عزیزم روحت شاد، جقدر گریه کردم واسه حرفات،

صابر راستی کردار عزیزم روحت شاد، جقدر گریه کردم واسه حرفات،

چند ماهِ قبل که نوشتی کمتر از یکسال به عمرم مونده، واقعا ناراحت شدم ...
فونت این وب هم وزیره و همینطور تمام قالب ها، حتی فونت vs code خودمم از vazir-code هست.

بچه فسا استان فارس، کلا از زادگاه من تا زادگاه تو 1 ساعت راه هست 🥺 من میام پیشت یه سر بهت میزنم .

دمت گرم، دمت گرم مرد، تا ابد این وب مدیون تو هست، همه ما از تل استفاده کردیم و بدون فونت تو تل زیبا نبود !

مرسی از فروتن بودنت 

مرسی از بودنت .

چقدر این بیان، نخبه و خفن توی خودش جای داده.

تو از صدتا هنرمند حکومتی هنرمند تری که نزاشتن توی قطعه هنرمندان باشی، تو یه عشقی ... دوست دارم از صمیم قلب دوست دارم دوست  دارم موقع خوندن خبرت دستام میلرزید چند ماه قبل واست یه ویدیو توی اینستا گذاشتم فکر نمیکردم این روز به این زودی بیاد ...
حتی دیگه نیستی که کامنتای روحت شاد رو توی وبت تایید کنی ...

🥺 روحت شاد ...


در آخر اگر یه هنرمند خایه مال بود که عنشو مزه مزه میکردید، چون دلش میخواست ایران خفن باشه و تمام تلاشش رو بدون چشم داشت کرد برای یه تیکه خاک هم نزاشتید بره تو قطعه هنرمندا کردینش قاطی آدمای عادی؟ این فرد براش مهم نیست، به خانوادش به پدر و مادر پیرش به جامعه نرم افزار آزاد ایران احترام میزاشتید، اگر الان میرفت تو یه سری مراسم چرت و پرت میخوند هنرمند بود آره؟ واقعا که، یعنی ای تو روحتون فقط تو روحتون ... ایشالله از رو زمین محو شید!

صابر در قطعه هنرمندا به خاک سپرده شد🖤


۱۱ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers