Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd
سلام بچه ها قالب جدید !

سلام بچه ها قالب جدید !

درود بچه ها چطورید خوبید ؟ خیلی دلم واستون تنگ شده و متاسفم که نمیتونم فعلا باشم و کامنتاتون رو بخونم !

متاسفانه الان درسام واقعا سنگین تر از قبل شدن و باید یه مقاله علمی رو به انگلیسی ترجمه کنم تا یکی از دوستام بتونه از دانشگاه فارغ التحصیل بشه و واقعا خیلی

سخته که بتونم مثل قبل فعال باشم ولی خب خداروشکر تا چند ماه دیگه تموم میشن و میتونم دوباره برگردم !

در رابطه با این قالب این قالب رو دارم تو اوقات فراغتم درستش میکنم شبیه یکی از قالبای تامبلر هستش ولی خب ویژگی هاش خیلی بهتر از قالبای قبلی هست و چند

تا ایده جدیدم تو خودش داره امیدوارم که ازش وقتی اومد خوشتون بیاد !

خیلیی دوستونن دارم !

- فرهان 

این قالبم فکر میکنم تا آخر اسفند تموم میشه !💗 مراقب خودتون خیلی باشید !

من میام و میرم ... نیست که نباشم و کامنتا رو هم کم کم جواب میدم ! 1 مارچ 2023 | 10 اسفند سال 1401 | ساعت 23:59:19

۵ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers