Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd
رفتاری که با بچه های علوم پایه تو این مملکت میشه ، واقعا مزخرفه ! فقط اونایی که به چیزی جز پزشکی علاقه مند هستند اینو میفهمن 😐

رفتاری که با بچه های علوم پایه تو این مملکت میشه ، واقعا مزخرفه ! فقط اونایی که به چیزی جز پزشکی علاقه مند هستند اینو میفهمن 😐

😐

.....

 یعنی کافیه بگی علوم پایه میخونم ! ریاضی ، فیزیک ، زیست ، شیمی ، میکروبیولوژی ، علوم کامپیوتر و .... بعد ! 

قیافه یارو :

😕هاااااااا چرا نرفتی تجربی؟

من : تجربی بودم ! پزشکی دوست نداشتم !

🤭 آره خو پزشکی کار هر کسی هم نیست !

من : سال اول قبول شدم 😑 نرفتم !

😶 چرا؟ بابا پریروز رفتم دکتر ربع ساعت تو سالن بودم قشنگ 30 نفر نشسته بودیم ویزیتی 150,000 تومن هم میگرفت کلا روزی همین 30 نفر هم راه بندازه ماهی میشه 135 میلیون ! کمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😳

من : خیلی خوبه ، ولی خب آدم باید علاقه هم داشته باشه !

🤔این همه پول میبینی علاقه مند نمیشی؟

من : نه ، آخه پول برام مهم نیست ! خوبه آدم پولدار باشه ! ولی خب برام اهمیتی توی این نقطه از زندگیم نداره !

😌 حالا فقط پولم نیست ، پرستارایی که اونجا بودنم خدایی خوشگل بودن !

من : آها ، چه خوب :)

😏 حالا ای کامپیوتر چیه ، تهش ادم خیلی خفن باشه مجبوری مغازه بزنی کافی نت بشی ! والاااا نیازی نیست اصلا بخونی ! همین بچه فلانی هستاااا، کامپیوتر میخوند الان کافی نت زده !

من : *تو ذهنم خداییییییییییااااااااااااااااااااااا یه کاری کن کلا نام کاربریم از ایران حذف شه !* حالا اینجوری نیست که همه کافی نت بزنن که ، خیلی کاربرد ها داره کامپیوتر ! 

😃 نوچ! پزشکی بهتر بود پسر جان ! خیلی بهتر بود !

***** یکی از اقواممون که پزشکی میخونه میاد *****

میگم فرهان جان بی زحمت پاشو فلانی بشینه اینجا 

من : هن؟ 😐 

پاشو پاشو ! 

من : * پا میشم میرم گوشه میشینم شروع میشه مسخره کردن ما*

در آخرم شماره همه میگیرن ! به همه هم احترام میزارن با ما هم مثل سگ رفتار میشه ! 😐


این چیزی بود که واسه خوده من رخ داده! 

خیلی داستان های دیگه هست که مربوط به برو بچ علوم پایه هست ! و بد باهاشون رفتار میشه ! این در حالی هست که بیاید ویدیوی نخست وزیر کانادا رو ببینید :


در آخر حرفی ندارم جز این که خاک بر سر وزارت علوم !

پ.ن :  من پزشکی جای خفنی قبول نشدم ، دانشگاه بابل قبول شدم که نرفتم ! اونم با این که از اسفندش نخوندم! ولی در هر صورت تهش پزشک میشدی دیگه 😑

۷ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers