Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd
خونِ کوروش! حضرت کورش به زعم ما پیامبر بوده است

خونِ کوروش! حضرت کورش به زعم ما پیامبر بوده است

منم کوروش پادشاه جهان پادشاه بزرگ
پادشاه دادگر
اعلام میکنم تا روزی که من زنده ام
دین آیین ورسوم تمام ملت ها محترم است
اعلام میکنم من سلطنتم را به هیچ ملتی تحمیل نخواهم کرد
اعلام میکنم هر ملتی آزاد است مرا به سلطنت خود بپذیرد یا نپذیرد
ای وطن

ای وطن نامت شکوها نیز و بالا و سترگ
جنگ جویانت شاهنشاهان و مردان بزرگ
کورشت بر قلب ها همواره رهبر بوده است
حضرت کورش به زعم ما پیامبر بوده است
اولین منشور مکتوب بشر فرمان او
ایزدان امشاسبندان جمله پشتیبان او
آرشت از ده هزار آشیل بس طوفنده تر
داریوشت از سکندر صد هزاران بار سر
رخش و شبدیزت بلرزانند پشت عالمین
کاوه و گیو و فریدون هر یکی خود رستمی
باد تا همواره دنیا محو شیران خواندت
خانه اش ویران هرآنکس خانه ویران خواهدت
دست اهریمن ز دریا و خلیجت دور باد
چشم نا محرم به سر تا پای خاکت کور باد

خون کورش
در رگهایم
خون هخامنشا
خون کورش
شاه شاهان
شاهنشاه خاوران
به فرمانش
برمی خیزیم
جانم فدای ایران
بر سر ما
سایه ی او
اهورامزدای پاک
دشمنت گر لب بجنبد
مینشانیمش به خاک
من از کوهم
من از آهن
از نژاد آریا
نسل رستم
نسل کاوه
با درفش کاویان
دوهزار و پانصد ساله
فرهنگت جاویدان باد
سرنگون باد
واژه گون باد
ظلم و زور و استبداد
بر خاک تو
درگاه تو
خانه اش آباد ایران
دست ایزد
همراهت باد
جاویدان بادا ایران
جاویدان ایران

Cyrus The Great - Persia

به عنوان سرود ملی هم میشه خوندش از بس خوبه!

۳ دیدگاه تا به حال ثبت شده است رفتن به فرم ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یه استیکر به متن بالا بدید کامنت دهی قفل است
استیکر اضاف شدادامه متن خود را در خط بعدی بنویسید
خنده عقل کل گمشو بیرون هن؟ لایک ببعی ترس ببعی ننه قمر فداتم گربه گریه نکنید سلامو کوفت تولدمه

data for room will be here it doesn't display in browsers