Room List
Other Rooms
Usefull Links
Farhan Wd

آدمای خودخواه. فکر خودکشی

به طرز عجیبی حس میکنم

آدما خستن

آدما بی مسئولیتن

آدما خودخواهن

آدما ادای مشکل دار بودن رو در میارن

آدما چس ناله میکنن

فکر میکنم همه ی آدما یه مشت عوضین 

که برای فرار کردن از هر مسئولیتی سعی میکنن همه راهی رو بزنن

میدونی از آدمای عوضی متنفرم

ولی متاسفانه همونا بیشتر طرفدار دارن.

هر چقدر وفادار تر باشی توی گروهی که یه مشت خسته فراری خودخواه چرت وجود دارن.

تو احساس بدتری خواهی داشت. 

یه روزی این جامعه یه پرانرژی و پراحساس مثل من رو میکشن ... این آدما گند میزنن به روحش و اعصابش 

و طرفدارای بیشتری دارن ... این که آدمایی که پست ترن بیشتر از ادمایی که رو راست ترن طرفدار و سینه چاک دارن اعصابمو خورد میکنه.

این که هر چقدر با یکی خوب باشی تغییر نمیکنه و آخرش میره *ایه مالیه ادمای دیگه رو میکنه ... براش دوستی با اونا افتخاره اعصابمو داغون میکنه

من ریدم به نظام دنیا.


یه مدته احساس تعلق خاطر به این دنیا و مردمونش رو ندارم ...

جالبی میدونی چیه؟ مادر*نده ها میان هر کاری که از دستت بر میاد براشون انجام میدی بعد این کارا رو میکنن

خیلی بی ناموسن... لعنت به این جامعه

به طرز عجیبی به خودکشی فکر میکنم... 

نظر دهی در حال حاضر برای این مطلب قفل است

data for room will be here it doesn't display in browsers